20 januari 2009

Skola, djursjukhus


Hejsan, det var ett tag sen man skrev i bloggen så det är väl dax nu.


Skön dag i skolan iaf, bara en lektion men hade dock prov. Fast det var enkelt!

Hemma var det lite mer jobb, min katt mådde jättedåligt. Eftersom det är min katt så var det jag som fick ta henne till djursjukhuset, alltid lika trevligt att sitta där i timmar.
Men nu har hon fått mediciner så nu återstår bara jobbet med att få i henne det.
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, hade tänkt titta på resor till USA. Var där förra sommaren och blev KÄR i New York och Las Vegas så tycker det är dax att åka dit igen.
Ha det fint!!


1 kommentar:

Åsa sa...

Åh, vilken söt katt. Jag tycker sååå mycket om katter. Hoppas han/hon blir frisk.

Har nog inte berättat att min katt blev tvungen att avlivas... Det var jättesorgligt och jag trodde verkligen inte att jag skulle klara det, men det gör man ju på något sätt. Han blev för sjuk och det var det bästa för honom, men åh vad sorgligt det var. Det känns fortfarande tomt för man vänjer sig så mycket vid att ha ett djur.