14 januari 2009

Ny klass/rum

Igår fick vi ju byta klassrum, verkade trist men med tanke på den andra klassen blir man självklart tacksam för att inte få börja i en annan klass mitt i allt?!
Jovisst fick vi flytta allt till den nya klassen, oss samt våra gamla bilder och prylar.. Lite tråkigt med tanke på sista terminen i trean, men vi är tillsammans ialla fall. Hur ofta vi än dividerar med varann :)
Efter vår flykt upptäckte jag att min kollage som vi gjorde i bild lektionen hade blivit slängd, så jag gav mig ut på jakt efter den. Men men två flugor i en smäl, hittade både min kollage samt en fin stor ram till våra bilder som jag gjorde en kollage av!
Låter fint va? Visst blev det fint också?
Vi började halv 2 idag, hade möte angående projektarbetet samt delade ut enkäter OCH så hann jag tom med kollagen! Kände mig hemskt duktig :)
Även Jiii och Anonym var duktiga som sysselsatte sig under det hela, satte upp ramar och tömde våra fula kartonger osv.
Man kände sig hemma trotsallt, vi måste ju förbättra stämningen i sista terminen right?
Ha det gött bloggen..

1 kommentar:

Åsa sa...

Ni har alltid varit bra på att skapa saker i er klass. Estetiskt program, anyone?