16 september 2008

Första praktik dagen

Idag var min förrsta dag på praktiken som jag har på almän psykiatriska avdelnignen. Igår hade jag ledigt och var där bara för att hämta schema. När jag väntade på min handledare så sa en annan personal till mig att han är en ung man bara 25 och mörk, och med en ;) i slutet av meningen. Första gången jag hade en manlig handledare och en så ung. Mycket trevlig pojke, tror han var turk. Det var inte alls som jag trodde att det skulle vara. Trode att alla patienter skulle vara mera "psyko" men de var rättså normala men med riktigt stora problem i livet. Kommer nog aldrig klaga fler ggr i hela mitt liv, mina små problem är inget jämfört med deras. Det hände knappt något och fanns inget och göra så jag la pussel med en patient hela dagen:P skulle sluta klockan 17.00 men min snälla handledare släppte mig redan kl 15.00. Han ville släppa mig tidigare men sa att de andra i personalem klaga då för att jag ska gå efter hans schema. Tack gode gud att jag inte fick nån annan handledare på avdelnigngen, för hela högen är riktiga satkärringar.

1 kommentar:

Adidas sa...

om han är snäll och god är han 100% turk :D