28 september 2008

Stalker

Då var samtalen från min stalker igång igen, vetifan vad jag ska göra.
Sist han ringde var kanske för ett halvår sen då han fråga massa saker som: onanerar du, vad har du för bh storlek osv, sa till min pojkvän som satt brevid mig att det va min stalker som ringde så han tog telefonen och fråga vafan han höll på med. Då sa han bara: ojdå är detta pojkvännen, sen la han på.
Men nu har han börjat igen och denna gången satte han på en porrfilm under tiden och sa att han blev skit kåt av det osv.
Klicka honom men nä han gav sig inte, utan ringde säkert 20-25 gånger tills min mamma svara.
Han vet vilken skola jag går på, i vilken klass, mitt namn och mitt hemnummer (alltså vet han säkert var jag bor). Han prata även om en annan person i vår klass (du vet själv).
Har ringt telia och snackat me dem fast dem kan inte spåra samtalen om han ringer från kontantkort.
Jävla patetiska människa som sparar på ens hemnummer och sen hemma och ringer och sätter på porrfilm och säkert gör massa andra saker under tiden (vill inte ens tänka på vad) och blir kåt av det.
Vågar fan knappt gå ut, han blir bara värre och värre i sina samtal.

Är det någon som vet att om man nu inte kan spåra hans nummer, om man kan polisanmäla det ändå. För detta börjar bli riktigt läskigt!!!!

4 kommentarer:

Åsa sa...

Du ska absolut polisanmäla det, Sabina! Det kan man göra trots att han ringer från kontantkort. Skriv ner när det har hänt, hur ofta han ringer och vad han säger mm för det kommer nog polisen att fråga om.

Dog lovers sa...

fyy jag hade ocksån polisanmält!!

Emma sa...

jävla creep. fyfan för såna människor, seriöst.

Iman sa...

sabina, du borde nog polisanmäla de låter jätte hemskt.