15 september 2008

G'day mate, första dagen på praktejk.

Tjabbahallå :)

Jag hade varit väldigt nervös inför praktik, hade inte kunnat somna och när jag väl gjorde det så var det nästan dags att vakna igen..
Tog såklart min lilla silvriga golf till min praktik, värsta köerna förfan, trodde inte jag skulle hinna, men jag hann :). Ställde bilen på en sån parkering där man betalar, trodde det skulle kosta 5 kr/tim, men nä, såklart rånade den mig på 90kr. 15kr/tim, hallå ?!
"Sprang" så smått till byggnaden där jag skulle vara, tog ett blås samtidigt som jag väntade på Fb3, hon kom aldrig så jag beslöt mig för att vänta där inne. Var väldigt kyligt i morse måste jag säga. Nästan halv 9, då vi skulle börja, kom hon. Hon ville verkligen inte vara där. MEN DU HAR FAN TUR NU, KOLLA BARA PÅ DIN HANDLEDARE JÄMFÖRT MED MIN HAHA.
Dagen bestod mest av att vara som en svans på handledaren och följa med på allting och bli visad runt. Hände inte så mycket speciellt, utan det var ganska dött, men mer action väntar säkert ;)
Imorgon är det en helt ny dag, men ingen praktik utan en heldag med skolans utvalda elevrådsrepresentanter wieeee, eller inte. Ska inte klaga, de bjuder faktiskt på mat :) inte speciellt god, men ändå.. Får se vem som blir den nya ordföranden.

Ajde, ha det fett alla och lycka till med era praktiker :)

Hasta la vista, dudes.

Inga kommentarer: