22 september 2008

Rebirth.

Hallåhej.

Var första dagen på praktiken idag, lagom knäckande att gå upp när klockan bara står på 05.10. Gjorde ont i hjärtat, haha. :(

Fick inte göra speciellt mycket, mest svansa omkring. Blev ganska besviken på att det inte är barn så som jag hade tänkt mig, är en hel del som inte är många år yngre än mig. Jag kände mig lika obekväm som dom gjorde, yeey.. Har iallafall fått ett schema som är lätt att komma ihåg, typ jobba morgon tre dagar, sen en kväll. Veckan efter är det tvärtom, kväll tre dagar och en morgon. Är patetiskt lycklig för att jag inte kommer jobba helger, ever. Löjligt skönt.

Uppskattar fortfarande allt stöd jag fått, ni som funnits där är så himla fina. Tack!

Annars har jag bara två låtar som jag vill rekommendera vansinnigt starkt,

Skillet - Last night
.
Skillet - Rebirth.

Allt för mig,
hajdo!

3 kommentarer:

sabina sa...

Ge mig ditt schema emma :/

Dog lovers sa...

hej visst är det skönt att inte jobba helger man har inga helger inom tandvården det är mycket bra :) :) :)

Åsa sa...

Lyssnade på låtarna du skrev om på i-tunes :) Jag köpte Hello Saferides nya idag, apropå musik.