17 september 2008

TJAAAAAA!!

Shuli hejsan!!

Fy fan vad jag har missat under dem 2 dagarna. Vad ni hinner o skriva så mycket. Jag fick gå tillbaka till dem äldre inläggen och läsa exakt vart ända inlägg. Man börja faktiskt sakna bloggen. Man har vant sig nu vid att läsa andras inlägg och själv skriva något och dela med sig.

Fan vad kul att ni har kommit igång med resan och studenten. De va bra nyheter. Vi får hålla tummarna och hoppas på att allt ska gå bra!!!

Min praktik har varit bra och kul... vi har så konstiga fall på barnmedecinen alltså jag blev helt POFF!! Där jag jobbar är det mesta utredningar på sjukdommarna. Tänk att vi har barn som är okänt kön.. o det är så synd. Och det är mer synd om föräldrarna. Jaja.. de va allt jag hade o säga .. ses senare kompis!! ;)

Tack o hej leverpastej!!!!!!!

Inga kommentarer: