17 september 2008

Första.

Godkväll.

Alla skriver massa om sina praktiker ser jag, tänker dock inte jag göra. Har inte varit på min och frågan är om jag kommer gå alls denna veckan. Har öroninflammation, patetiskt ont i halsen och mina ögon är bara kletiga. Skithärligt.

Igår sög röv. Idag suger röv. Imorgon kommer suga röv. Hela livet är uppochner och jag vill mest lägga mig under ett jävla bord och dö. (Jag och Henke har gjort slut, för er som undrar.)
Vill däremot gärna säga tack till alla er som brytt sig, betyder sjukt mycket..

Klockan är halv två och jag borde sova. Men tankarna jagar mig och jag vill inte.
Hoppas allt är bra med er och att ni trivs.
// Emma.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Försök att andas lugnt och krya på dig, Emma.

Dog lovers sa...

emma du är stark det vet jag !!!!!
STOR KRAM :)