25 september 2008

Kul att se er igen in real life

Idag bevittande jag och några till skådespeleri på hög nivå i kursen barnsjukvård. Vi tittade genom fönstret i dörren. Läraren spelade barn och satt i knät på en elev. Det såg mycket märkligt ut. Undrar om det var en komedi eller en tragedi som de spelade upp- det fick jag inte riktigt klart för mig. Weese gjorde sitt bästa för att förklara manuset för mig. Det var tur, annars hade jag blivit ännu mer konfunderad över vad som egentligen pågick.
Vi diskuterade om det skulle passa alla att vi flyttar svenskan från fredagar till tisdagar när ni kommer tillbaka från praktiken. Det passar mig att vi har lektion på tisdagar klockan 9:30 - 11:10 i så fall. Om någon skulle ha extremt mycket emot den idén får ni säga till annars gör vi så.
Har ni tips på förkylningskurer emottages sådana tacksamt. Jag tycker väldigt illa om att vara förkyld. Fick nog en spansk variant den här gången.

1 kommentar:

Jiii sa...

Det låter toppen :)