17 september 2008

Åsa till Spanien för att se Rafa

Imorgon är jag bara på skolan i en timme på morgonen, sedan är jag på väg till Madrid för att bland annat se den här snygge och målmedvetne mannen spela tennis! Nr 1 på tennisens världsranking: Rafael Nadal - min idol! Jag gillar honom för att han kämpar på varje boll även om läget ser hopplöst ut. Jag gillar honom för att han har en sådan sportslig inställning och för att han alltid berömmer sina motspelare oavsett om han vinner eller om han förlorar. Och jag gillar honom för att han är så fantastiskt snygg! ;)
Hur jag ska klara mig i Madrid utan bloggen vet jag inte helt säkert. Går jag förbi ett Internetcafé måste jag nog bara logga in mig.. Är tillbaka på måndag kväll. Var aktiva i bloggen tills dess, promise?! Nos vemos! (fråga Tamii vad det betyder om ni inte vet) Jag har tränat på min spanska hela sommaren. Reserapport + bilder följer senare. Ni vet var.

5 kommentarer:

Kååh. sa...

Hälsa Real Madrid från mig!

Åsa sa...

Absolut! Hade velat se dem också men det får bli nästa gång. Rafas favoritlag är förresten Real så ;)

Jiii sa...

haha hoppas du kan fixa en träff med honom :)

Tamii sa...

Nos vemos betyder vi ses snart! , Bra Åsa att du har försökt lära dig spanskan så du kan kommunicera bättre med Rafa :)

Åsa sa...

Ja, jag har tränat på spanska hela sommaren. Det behövs, för Rafas engelska är inte den bästa. Men vad gör man inte... ;)