24 september 2008

Åsa tillbaka i stan

Hej på er alla! Riktigt kul att läsa era praktikinlägg. I Madrid hittade jag en allmän dator i hotellreceptionen som jag lyckades logga in mig på, utan å, ä och ö som ni säkert märkte :) Kan meddela att Madrid är en helt fantastisk stad på alla sätt med otroligt trevliga människor. Det var helt klart en av de bättre resorna jag har gjort! Dessutom fick jag ju se min idol och det spanska tennislaget slå USA med 4-1 i matcher. Jag hejade tillsammans med 22000 spanjorer på läktarna - en magisk upplevelse. Här är en bild jag tog på "Rafa" när han lyfts upp av lagkamraterna efter hans sista match.
Dags för nytt utseende på bloggen snart, eller vad säger ni? Kom gärna med förslag.

2 kommentarer:

Dog lovers sa...

varför kunde du inte ta med hela klassen till Madrid ?!!

Jiii sa...

kul att du hade så kul :) jag tycker också att dett är dags för ändring:)