25 september 2008

Snark överallt.

Halluhej.


Har precis tupplurat i sisådär tre timmar, vilket säger rätt mycket om hur dryg min vecka har varit. Tyvärr så vaknade jag av en fet huvudvärk så blir väll till att knarka treo inom de närmsta minuterna.. Snark.

Har varit en duktig flicka idag, har sjukt svårt för att redovisa och hålla på men både jag och sarah överlevde, woho! Dessutom gick jag på engelskan, inte varit där på alla fem gångerna men idag minsann! Vet inte vad jag har varit rädd för innan alltså.. Men nu äre gjort iallafall!

Väntar mest på att klockan ska ticka lite snabbare så jag kan träffa en viss någon på dalaplan, ihk! Får se hur allt utvecklas..

Nu ska jag käka mums,
pusshaj!



3 kommentarer:

Åsa sa...

Kul att höra att du har övervunnit dig själv på flera områden på samma dag. Bara man slipper läraren som sitter i knät på en när man ska redovisa så kan man ju klara det mesta! ;)

Dog lovers sa...

så du överlevde redovisningen också !!! så bra då hihi

Åsa sa...

Är det på Dalaplan folk träffas nuförtiden? Tack för tipset.