17 september 2008

Tjuuuuuuuuboooppp.

Tjenaa :)

Idag har det var en tråkig och lång dag, har inte kännt mig så piggt precis, kanske därför?
Men framåt kvällen ändrades min attityd då jag var tvungen att ladda inför kvällens träning, på med "Pokerfacet" och sen bar det av. Tog syrran med mig, dumt eftersom hon typ är 20 kg lättare och flög runt på hela golvet då jag slogs och sparkades.
Ki-box är nog mer rätt träning för mig då jag får ut mina aggressioner där och samtidigt tycker jag att det är en kul grej som däremot får mig att känna mig som en levande människa, får ju faktiskt träningsvärk som är ett tecken på att man tagit i för Kung och Fosterland haha :)
Nu är jag så pass trött att jag inte vet vad jag ska göra, gjort klart alla min uppgifter, har nu tomma händer och kan göra vad jag vill.
Imorgon skall jag och Martina intervjuva en politiker i Kirsebergsstadsdel som vi fått som uppgift av samhällsläraren samt skall vi intervjuva hennes syster som vi fick i uppgift av vår social omsorgs lärare. Det positiva imorgon är att det både är fredag, helg och att vi inte har lektion till klockan tre på eftermiddagen som vi borde, så jag ska vara glad hela dagen imorgon.

Peace out.

Inga kommentarer: