27 september 2008

Lalala..

Tjingeling.

Sitter i skrivande stund i en lägenhet på dalaplan och svettas röven av mig. Är sjukt varmt och fönsterna går knappt att öppna, buää.
Var ju meningen att jag skulle jobba kväll för första gången igår, well.. jag stannade hemma. Shame on me osv men jag hittade verkligen inte motivationen! Och ändå letade jag överallt.. (hö hö) Tillråga på allt hade jag och mitt sällskap köpt falafel som vi åt vid sjukhuset, och vem ser jag komma gående om inte min handledare!! Blev mest till att gömma mig i buskarna tills hon hade gått förbi, dodido.. Haha jag är så skicklig. =(

Nej, nu ska jag göra mig iordning sen ska vi bege oss mot mobilia. Måste passa på att vara ute nu när det är fint väder, för sen kommer vintern och allt vad det innebär. Suucckk..

Ha det!

Inga kommentarer: