14 november 2008

Jag läser...

..era reportage nu i pausen av Idol :) Jättekul! Vi bor verkligen över hela stan och en del utanför stan också. Jag skriver kommentarer i helgen. Kommentera gärna varandras också. Lite svår fotograferingsdag eftersom det aldrig blev ljust idag, men ni har lyckats med stämningen ändå.

Jag tror mig också ha kommit på hur ett intressant blogginlägg ska vara utformat. Det ska vara personligt, men inte privat! Vad säger ni om den definitionen?! Vad är det för skillnad på att vara personlig och att vara privat, tycker ni?

2 kommentarer:

farah sa...

personlig: att man uttrycker sina känslor, som kommer ur ett personligt perspektiv. Privat: att man mer skriver om sina privata saker, liv.

Åsa sa...

Så tänker jag mig också att skillnaden är. Bra beskrivet, Farah.