1 november 2008

November

Usch mycket har hänt sen sist. Praktiken gick ändå bra sista tiden, fast det var drygt att ta igen 2 dagar nu på lovet. Skulle ha min slutbedömning i tordags men så fick min handledare akut migrän och var tvungen att gå hem, men NEJ hon kunde inte säga till mig att hon gick (hur svårt är det att bara leta upp mig på avdelningen och säga: tyvärr jag mår dåligt och måste gå hem?).
Så dem andra fick säga till mig, försökte ringa Kerstin för att boka om tiden men hennes telefon va avstängd så fick gå och göra INGENTING från 11-14. Så nu måste jag dit på tisdag och få min slutbedömning. AHHHH blir så trött!!!!

På tal om tisdag så ska jag göra halkan, wiie ska ändå bli skoj. Har inte tagit körkortet alls på allvar så har hållt på i 1 år nu. Men hade ett uppehåll på 8 månader kanske, känns som jag betalat 10.000 kr helt i onödan, så nu är det allvar.

Annars händer det inte så mycket, förutom PARTYPARTY ikväll :P

Ha det fint och ses på måndag och glöm inte säga grattis till Emma på 18 års dagen :)

1 kommentar:

sabina sa...

Hahaha nu blev jag själv förvirrad av mitt inlägg. Sista meningen kan kanske missuppfattas. Emma fyller år på måndag, haha!!