27 november 2008

Tjena.

Jag har inte skrivit på länge, dålig stil av mig, men ibland blir det bara så..
Jag såg att du framförde att det var lite väl mycket frånvaro i onsdags, som tyvärr är tråkigt, men jag hoppas inte betygen blir sämre bara för att man ligger hemma och det kommer ut en massa från alla håll och kanter.. Men men, så kan det gå.
Nu till något helt annat, nämligen, att snön har smällt bort! Det är förfärligt, jag som gillar snö.. Snön är både roligare än något jävla regn och blåst.. När det regnar, blir mörkt tidigt och när det blåser är en av orsakerna till att man blir psykiskt trött. Jag har själv märkt att jag lätt blir slö och inte orkar med mycket. Därför tycker jag att vi ska dansa och sjunga "Soldansen" på tisdag för att locka fram solen så att man får tillbaka livsglädjen som man brukar ha på sommaren. Ljuset/Solstrålarna gör JÄTTEMYCKET!


Ajde, ska inte störa er människor.


Peace, Love and Understanding.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Kul att du är tillbaka, Kååh! Jag tänkte på dig idag och att du inte har skrivit på ett tag.
Det går massa sjukdomar nu och jag känner mig inte helt pigg själv. Det är för mörkt och man är nästan inte ute alls. Brukar inte tänka att jag längtar till sommaren så ofta, men jag vill antingen ha sommar eller riktig vinter! Inte detta.

Kååh. sa...

Håller fullständigt med dig, aningen sommar eller riktigt vinter! Inte detta skitet!