12 november 2008

klasskamrater

jag visste inte om vad det hade hänt med komentarerna igår eftersom jag va inte inne och läste, jag är kanske inte så aktiv att jag alltid skriver inlägg och komenterar, men jag läser alla inlägg och komentarer dagligen. jag har läst senaste lnlägget och all komentarer som har skrivts igår kväll, de jag tycker om nu jag får chans och säga det.. är att vi är en hel klass med 19 trevliga klasskamrater. allt detta bör inte hända, vi har gått nu i 2 och ett halv år i samma klass, vi har varit med om mycket allt roligt och sorligt haft kul tillsammans och allt möjligt. och nu är det vårt sista år, vi ska fortsätta ha respekt för vararndra och respektera andras åsikter och inte ta illa upp:) de vad jag tycker, de är inte värt att man förlorar en klasskamrat för att man har uttryckt sina åsikter och andra tar illa upp. i alla fall, vi kom nog överens i dag men hela klassen och vår lärare åsa. jag ville säga det för att jag tycker om er allihopa och att jag var tveksam om jag skulle säga upp det i klassen idag, men nu fick jag ut det. hoppas att inte någon tar illa upp.

3 kommentarer:

Jiii sa...

Vi tycketr också om dig Iman :)

Åsa sa...

Jättefint inlägg! Det kan vi gå tillbaka och läsa om vi skulle "tappa bort oss" igen.

Iman sa...

:)