27 november 2008

Såhär skriver Kenza idag...

"Gud. Ni 3:or, kan ni fatta att vi bara har ett halvår kvar? Det känns helt...sjukt. Gymnasietiden har gått så jäkla snabbt. Om ett par månader blir jag 18 (jag är 91a men går i 3an) och samtidigt börjar alla roliga studentskivor. Och sedan så står vi där uppe på flaken och skriker, med studentmössan på huvudet. Jag längtar så otroligt mycket men samtidigt så vill jag inte att det här ska ta slut. Flamsa med Nadia på lektionerna, jaga varandra i korridorerna... Ja, ni fattar. Kommer sakna det. Vi båda ska ta ett ledigt år efter studenten innan vi pluggar vidare, men vi båda vet att vi inte kommer gå i på samma högskola/universitet sen. Vi har liksom inte samma intressen där.....tyvärr."

Kunde inte låta bli att tänka på er när jag läste det. Känner ni också så?! Att jaga varandra i korridorerna? ;)

2 kommentarer:

Jiii sa...

JA!!!! jag läste det innan... kände att det är här. man längtar men kommer ändå att sakna det... spring i korridorerna ;)

Iman sa...

de kul att vi ska ta studenten snart och jag läntar till det verkligen men ibland känns det som att jag vill inte att den dagen ska närna sig..