17 november 2008

Shaloom broder/syster.

Hej allihopa det är barnprogram, kom imorgon kl. 8.10 så får ni se på världens gladaste klass som ÄLSKAR varandra.

Usher ringde mig igår och sa att han skulle komma till klassen..
Jag bara: YEAH YEAH YEAH.

Briteny maila mig och sa att hon har gjort succe med hennes låt Womanizeer eller något.
Jag bara: She's so LUCKY.


Sen webbade Michael Jackson med mig på MSN och sa att han ville träffas och käka middag.
Jag bara: I just can't stop loving you.


Helt plötsligt ser jag att Madonna är på svenska nyheterna och pratar om jordens undergång.
Jag bara: We only have 4 minutes too save the world.


Då sms:a Magnus Uggla mig och skällde ut mig för jag var på slakt i fredags och han var avundsjuk på mig.
Jag bara: Jag är KUNG KUNG KUNG i baren.


Till sist kommer klass OP3A in på bloggen och läser detta inlägg och undrar vad fan jag håller på med.
Jag bara: Jag har feta problem blandat med Sömnproblem/Dålig humor..


Peace out, ska sjunga "somna nu lilla barn".. Till mig själv.
Hoppas det hjälper.


Ps. Min kille hälsar att hela klassen är cool och älskar mig mest i hela världen föralltid ;)

1 kommentar:

Åsa sa...

Haha! Tur att det finns sömnlösa som vill dela med sig av det som kommer upp i huvudet. Du har inte funderat på en karriär som stand-up-comedian?! :)